sexta-feira, 6 de setembro de 2013

Mônica



Mônica, 
the person who tried to keep everyone happy always, why can’t there be a new great friend every day.

You are not your hair color, your skin color, nor are you a shade of lipstick. You are not your bra-size, nor are you the width of your waist. Your shoe-size is of no consequence. You are not a little red dress. You are not the number of sit-ups you can do, nor are you the number of calories in a day. 

You are the content of your character and the ambitions that drive you... the goals that you set.... the things that you laugh at and the words that you say... beautiful for the thoughts you think... not for the shape of the vessel, but for the volume of the soul it carries.

I miss you! I love you!

Bonjour!
-----

Mônica, a pessoa que tentou manter todos felizes sempre, por que não pode haver um novo grande amigo todos os dias.

Você não é a sua cor de cabelo, a sua cor da pele, nem é um tom de batom. Você não é  o tamanho de seu sutiã, nem é a largura da sua cintura. Seu tamanho de sapato é de nenhuma conseqüência. Você não é um vestidinho vermelho. Você não é o número de flexões que você pode fazer, nem é o número de calorias em um dia. 

Você é o conteúdo do seu caráter e as ambições que conduzem você ... os objetivos que você definiu .... as coisas que você ri e as palavras que você diz ...  linda pelos pensamentos que você pensa, não para a forma do recipiente, mas para o volume da alma que carrega. 

Saudades! Amo vc!

Nenhum comentário:

Postar um comentário